قابلیت ساخت و استقرار LINK
شما محتوایی ایجاد کرده اید که افراد در جستجوی آنها هستند ، که به سؤالات آنها پاسخ می دهد ، و موتورهای جستجو می توانند درک کنند ، اما این خصوصیات به تنهایی به معنای رتبه بندی آن نیست. برای پیشی گرفتن از بقیه سایتها با این خصوصیات ، باید اقتدار برقرار کنید. این امر می تواند با به دست آوردن پیوندها از وب سایت های معتبر ، ایجاد نام تجاری شما ، و پرورش مخاطبی که به تقویت مطالب شما کمک کند ، محقق شود.
Google تأیید کرده است که پیوندها و محتوای با کیفیت (که ما در فصل 4 به آن پرداختیم) دو از سه عامل مهم رتبه بندی SEO هستند. سایتهای قابل اعتماد تمایل به پیوند با سایتهای قابل اعتماد دارند و سایتهای اسپم تمایل به پیوند با سایتهای اسپم دیگر دارند.
اما پیوند دقیقا چیست؟ چگونه می توانید آنها را از وب سایت های دیگر بدست آورید؟ بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.
پیوندها چیست؟
پیوندهای ورودی ، همچنین به عنوان لینک دهنده یا پیوندهای خارجی شناخته می شوند ، لینک های HTML هستند که از یک وب سایت به وب دیگر اشاره می کنند. آنها ارز اینترنت هستند ، زیرا بسیار شبیه به شهرت واقعی عمل می کنند. اگر به تعطیلات رفتید و از سه نفر پرسیدید (همه آنها کاملاً بی ارتباط با یکدیگر هستند) بهترین کافی شاپ در شهر چیست؟ محل قهوه در شهر. پیوندها این کار را برای موتورهای جستجو انجام می دهند.
معنی این کلمه چیست؟
یادآوری چیزهای زیادی در مورد جهان گسترده ایجاد پیوند وجود دارد. تعاریف بیشتری را برای این بخش در واژه نامه SEO جستجو کنید.
تعاریف فصل 6 را ببینید
از اواخر دهه 1990 ، موتورهای جستجو با پیوندها به عنوان رای برای محبوبیت و اهمیت در وب رفتار می کنند.
پیوندهای داخلی یا پیوندهایی که صفحات داخلی یک دامنه را به هم وصل می کنند ، برای وب سایت شما بسیار مشابه کار می کنند. تعداد بالای پیوندهای داخلی که به صفحه خاصی در سایت شما اشاره می کنند ، سیگنالی را به Google ارائه می دهند که این صفحه اهمیت دارد ، تا زمانی که به صورت طبیعی انجام شود و نه به صورت اسپم.
خود موتورها روش مشاهده لینکها را تصحیح کرده اند ، اکنون از الگوریتم هایی برای ارزیابی سایتها و صفحات بر اساس پیوندهایی که پیدا می کنند استفاده کرده اند. اما در آن الگوریتم ها چیست؟ موتورها چگونه تمام آن پیوندها را ارزیابی می کنند؟ همه اینها با مفهوم E-A-T آغاز می شود.
تو چیزی هستی که می خوری
رهنمودهای کیفیت جستجوگر Google در اهمیت مفهوم E-A-T تأثیر زیادی می گذارد - مخفف كلمات خبره ، معتبر و قابل اعتماد. سایتهایی که این خصوصیات را نشان نمی دهند ، از نظر کیفیت پایین موتور در نظر می گیرند ، در حالی که مواردی که بعداً پاداش می گیرند. با تحول جستجو و افزایش اهمیت حل برای قصد کاربر ، E-A-T از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.
ایجاد سایتی که به عنوان متخصص ، معتبر و قابل اعتماد در نظر گرفته شود باید چراغ راهنمایی شما هنگام تمرین سئو باشد. نه تنها به سادگی منجر به ایجاد یک سایت بهتر می شود بلکه ضد آینده است. از این گذشته ، آنچه گوگل در تلاش است انجام دهد ، ارائه ارزش بسیار زیادی برای جستجوگران است.
قصد کاربر چیست؟
"قصد کاربر" به دلیل دلایل پرس و جو جستجوگر اشاره دارد. جستجوی "توله سگ" قصد جدی ندارد - آیا آنها به دنبال عکس هستند؟ حقایق در مورد نژادها؟ اطلاعات مراقبت؟ از طرف دیگر ، جستجوی "آموزش توله سگ در سیاتل ، WA" دارای یک هدف بسیار قوی است: این کاربر می خواهد توله سگ خود را آموزش دهد ، آنها احتمالاً به دنبال کمک در سیاتل هستند و ممکن است بخواهند برای کلاس ثبت نام کنند. . سعی کنید مطالبی را تهیه کنید که نیت جستجوگرهای شما را برآورده کند.
درباره هدف کاربر بیشتر بیاموزید
E-A-T و پیوندهایی به سایت شما
هرچه سایتی محبوب تر و مهم تر باشد ، وزن پیوندهای آن سایت بیشتر می شود. به عنوان مثال سایتی مانند ویکی پدیا ، هزاران سایت متنوع دارد که به آن پیوند دارند. این نشان می دهد که تخصص فراوانی در اختیار شما قرار گرفته است ، دارای اقتدار پرورش یافته و در بین سایتهای دیگر مورد اعتماد است.
برای به دست آوردن اعتماد و اقتدار با موتورهای جستجو ، به وب سایتهایی نیاز دارید که کیفیت E-A-T را نشان می دهند. اینها نیازی به سایتهای سطح ویکی پدیا نیستند بلکه باید مطالب معتبر و قابل اطمینان را برای جستجوگرها در اختیارشان قرار دهند.
Moz دارای معیارهای اختصاصی برای کمک به شما در تعیین میزان تأیید یک سایت است: Domain Authority ، صفحه صفحه و امتیاز هرزنامه. به طور کلی ، پیوندهایی از سایتهای دارای دامنه بالاتر از سایتهای خود می خواهید.
پیوندها در مقابل nofollowed دنبال شد
به یاد داشته باشید که پیوندها به عنوان رای چگونه عمل می کنند؟ ویژگی rel = nofollow (به عنوان دو کلمه "بدون دنبال کردن" تلفظ می شود) به شما امکان می دهد تا هنگام حذف "رای" خود برای اهداف موتور جستجو ، به یک منبع پیوند دهید.
درست مثل اینکه به نظر می رسد ، "nofollow" به موتورهای جستجو می گوید که پیوند را دنبال نکنند. بعضی از موتورها هنوز هم به سادگی برای کشف صفحات جدید از آنها پیروی می کنند ، اما این پیوندها از عدالت پیوندی عبور نمی کنند ("آرای محبوبیت" که در بالا در مورد آن صحبت کردیم) ، بنابراین می توانند در مواقعی مفید باشند که یک صفحه یا به یک منبع غیرقابل اعتماد ارتباط دارد. یا توسط صاحب صفحه مقصد پرداخت شده یا ساخته شده است (آن را به یک لینک غیرطبیعی تبدیل می کند).
به عنوان مثال بگویید که شما در مورد شیوه های ایجاد پیوند ، مطلبی می نویسید ، و می خواهید نمونه ای از ساختن لینک ضعیف و ناخواسته را ذکر کنید. شما می توانید به سایت متخلف بدون سیگنال پیوند دهید
فروشگاه مد خانم ها
و سپس "دامنه های پیوند دهنده" را از قسمت "اندازه گیری ها در طول زمان" انتخاب کنید تا رشد لینک ماهانه را ببینید.
همچنین می توانید این کار را با یک دامنه root ، زیر دامنه یا یک صفحه خاص انجام دهید.
یادداشتی در مورد پاکسازی پیوند
برخی از جستجوگرها نه تنها نیاز به ایجاد لینکهای خوب دارند بلکه باید از شر موارد بد نیز خلاص شوند. اگر همزمان با ساختن پیوندهای خوب ، پاکسازی پیوند را انجام می دهید ، این نکته را بخاطر بسپار که یک نمودار "پیوند دامنه با گذشت زمان" راکد یا کاهش یافته کاملاً طبیعی است. همچنین ممکن است بخواهید از ابزار "کشف و گمشده" پیوند اکسپلورر برای بررسی دقیق لینکهایی که بدست آورده اید و گم کرده اید ، استفاده کنید.
پیوندهای کشف شده و گمشده خود را ببینید
اگر مشاهده نکردید که تعداد بک لینک به هدف خود برسید ، همه امید از دست نمی رود! هر کمپین ساخت لینک چیزی است که می توانید از آن یاد بگیرید. اگر می خواهید کل پیوندهای کسب شده برای کمپین بعدی خود را بهبود بخشید ، این سؤالات را در نظر بگیرید:
آیا شما محتوا ایجاد کردید که 10 برابر بهتر از هر چیز دیگری در آنجا باشد؟
این احتمال وجود دارد که دلیل تلاش برای ساختن لینک شما این باشد که محتوای شما از نظر ارزشمندتر از هر چیز دیگری مانند آن نیست. به صفحات رتبه بندی این اصطلاح مورد نظر خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا کارهای دیگری وجود دارد که می توانید برای بهبود آن انجام دهید.
آیا محتوای خود را تبلیغ کردید؟ چطور؟
ارتقاء ممکن است یکی از دشوارترین جنبه های ایجاد پیوند باشد ، اما اطلاع دادن به افراد در مورد محتوای شما و متقاعد کردن آنها برای پیوند با شما این چیزی است که واقعاً قصد حرکت سوزن را دارید. برای نکات عالی در زمینه تبلیغ محتوا ، به فصل 7 راهنمای مبتدی ما برای بازاریابی محتوا مراجعه کنید.
در واقع به چه تعداد پیوند نیاز دارید؟
در نظر بگیرید که در واقع برای تعداد کلمات کلیدی موردنظر برای رتبه بندی تعداد بک لینک ها ، باید در نظر بگیرید. در گزارش "SERP Analysis" کلید واژه Explorer ، می توانید صفحات رتبه بندی شده برای اصطلاح مورد نظر خود را مشاهده کنید ، و همچنین چند لینک بک لینک را در این URL ها مشاهده کنید. این یک معیار خوب برای تعیین تعداد پیوندهای شما به منظور رقابت و تعیین اینکه کدام وب سایتها می توانند یک هدف لینک خوب باشند به شما می دهد.
کیفیت پیوندهایی که دریافت کردید چقدر بود؟
یک پیوند از یک منبع بسیار معتبر از ده سایت با کیفیت پایین با ارزش تر است ، بنابراین بخاطر داشته باشید که کمیت همه چیز نیست. هنگام هدف قرار دادن سایت ها برای بک لینک ها ، می توانید با استفاده از معیارهای Domain Authority و صفحه Authority از اولویت خود را تعیین کنید.
فراتر از پیوندها: چگونه آگاهی ، تقویت و قدرت تأثیر احساسات
بسیاری از روشهایی که برای ساختن پیوندها به کار می برید نیز به طور غیر مستقیم برند شما را می سازند. در حقیقت ، می توانید لینک سازی را به عنوان روشی عالی برای افزایش آگاهی از نام تجاری خود ، مباحثی که در آن یک اختیار دارید ، و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید مشاهده کنید.
هنگامی که مخاطب هدف شما با شما آشنا شود و محتوای ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن داشته باشید ، به مخاطبان خود اطلاع دهید! به اشتراک گذاشتن مطالب خود در سیستم عامل های اجتماعی نه تنها مخاطب شما را از محتوای شما آگاه می کند بلکه می تواند آنها را ترغیب کند تا آن آگاهی را در شبکه های خود تقویت کنند و از این طریق دست خود را گسترش دهند.
آیا سهام اجتماعی همان پیوندهاست؟ خیر ، اما اشتراک با افراد مناسب می تواند منجر به پیوند شود. سهام اجتماعی همچنین می تواند باعث افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما شود ، که می تواند باعث افزایش آگاهی از برند شود و با رشد آگاهی از برند می تواند به رشد اعتماد و پیوند برسد. ارتباط بین سیگنالهای اجتماعی و رتبه بندی غیرمستقیم به نظر می رسد ، اما حتی همبستگی های غیرمستقیم برای آگاهی از استراتژی می تواند مفید باشد.
قابل اعتماد بودن خیلی پیش می رود
برای موتورهای جستجو ، اعتماد تا حد زیادی از نظر کیفیت و کمیت پیوندهایی که دامنه شما به دست آورده است تعیین می شود ، اما این بدان معنی نیست که عوامل دیگری در بازی وجود ندارند که بتوانند بر اقتدار سایت شما تأثیر بگذارند. به همه روشهای مختلفی که برای اطمینان به یک مارک فکر می کنید فکر کنید:
آگاهی (می دانید که آنها وجود دارند)
مفید بودن (آنها پاسخ سوالات شما را ارائه می دهند)
یکپارچگی (آنها آنچه را که می گویند انجام می دهند)
کیفیت (محصول یا خدمات آنها ، ارزش بیشتری را ارائه می دهد ، احتمالاً بیشتر از سایر مواردی که شما امتحان کرده اید)
ارزش مداوم (آنها حتی بعد از به دست آوردن آنچه مورد نیاز شماست ، همچنان به ارزش خود ادامه می دهند)
صدا (آنها به روشهای بی نظیر و بیاد ماندنی ارتباط برقرار می کنند)
احساس (دیگران در مورد تجربه خود با نام تجاری می توانند چیزهای خوبی برای گفتن داشته باشند)
نکته آخر چیزی است که ما در اینجا می خواهیم روی آن تمرکز کنیم. بازنگری در مورد نام تجاری ، محصولات و یا خدمات آن می تواند یک تجارت را ایجاد کرده یا خراب کند.
در تلاش برای ایجاد اقتدار از بررسی ، این قوانین مرور را دنبال کنید:
هرگز برای ایجاد یک بررسی مثبت جعلی برای تجارت خود و یا بررسی منفی جعلی از یک رقیب ، به هیچ یک از نمایندگان یا آژانسها مبلغی را پرداخت نکنید.
مشاغل خود یا مشاغل رقبا را بررسی نکنید. آیا کارمندان خود این کار را ندارند.
هرگز در ازای بررسی ، هیچ نوع انگیزه و مشکلی ارائه نکنید.
همه بررسی ها باید مستقیماً در حساب های خود توسط مشتریان واگذار شود. هرگز نظرات را به نمایندگی از مشتری ارسال نکنید و یک آژانس را برای این کار استخدام نکنید.
در محل کار خود یک ایستگاه بررسی / کیوسک مستقر نکنید. بسیاری از بررسی های ناشی از همان IP می توانند به عنوان هرزنامه تلقی شوند.
دستورالعمل های هر سکوی بازبینی را که در آن مایل به کسب نظرات هستید بخوانید.
توجه داشته باشید که هرزنامه بررسی است
سلطانپور استودیو
:: برچسبها:
قابلیت ساخت و استقرار LINK ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0